مسئولان در مدیریت بازار و نظارت بر قیمت ها تلاش کنند

حجت الاسلام سرلک، بر ضرورت مدیریت بازار و نظارت بر قیمت ها از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: باید جلوی سوء استفاده برخی افراد گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی سرلک»، امروز(28بهمن) در جلسه شورای اداری شهرستان الیگودرز اظهار داشت: کمیته امداد حضرت امام از بزرگترین برکات انقلاب اسلامی است.

 

امام جمعه الیگودرز با بیان اینکه از افتخارات نظام  پاسخگو بودن مسئولان به مردم است، افزود: خدمت به مردم بالاترین عبادت بوده و باید برای رفع مشکلات و گرفتاری مردم در سایه مدیریت جهادی و انقلابی تلاش شود.

 

وی بر ضرورت فراهم سازی زمینه لازم برای خودکفایی مددجویان تأکید کرد و گفت: کمیته امداد در این زمینه اقدامات مؤثری انجام داده است.

 

حجت الاسلام سرلک در ادامه بر ضرورت مدیریت بازار و نظارت بر قیمت ها تأکید کرد و عنوان داشت: مدیریت بازار نیازمند یک نظارت جدی است، وضعیت کنونی توزیع بعضی از اقلام مانند مرغ و روغن زیبنده شهرستان نیست و مسئولان باید در این زمینه ادامات لازم را انجام دهند.

 

امام جمعه الیگودرز ادامه داد: با توجه به قرمز شدن وضعیت شهرهای استان خوزستان، مردم بیش از گذشته هشدارهای کرونایی را جدی بگیرند و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حفظ سلامتی خود و دیگران تلاش کنند.

 

محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد لرستان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: 7 هزار و 500 خانوار در شهرستان الیگودرز تحت پوشش این نهاد هستند.

 

وی با بیان اینکه در الیگودرز ۳۶۰ شغل برای مددجویان ایجاد شده است، عنوان داشت: خیرین الیگودر ۸ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش این نهاد کمک کردند.

کد خبر 1028228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha