حفظ جمعیت روستایی یکی از مزیت بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است

شیرکانی گفت: یکی از مزیت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرحفظ جمعیت روستایی است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی شیرکانی» شامگاه امروز (سه شنبه 28 بهمن) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هشت سطح حقوقی در نظر گرفته شده  که پایین ترین آن ۵۵۰ تومان و بالاترین آن یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در ماه است.

 

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ عنوان شده یک روستایی می تواند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تا سقف یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق برای خود در نظر بگیرد.

 

شیرکانی بابیان اینکه دو برابر حق بیمه ای که یک روستا در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می پردازد از سوی دولت تقبل می شود، افزود: درصورت فوت کسانی که در کفالت بیمه گذار باشند از حقوق بیمه گذار بهره مند می شود.

 

وی افزود: یکی از مزیت این صندوق این است که مشارکت مردم را افزایش می دهد و از این طریق مردم روستا می توانند برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

 

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور بابیان اینکه یکی دیگر از مزیت این صندوق حفظ جمعیت روستایی است، گفت: مساجد در تبیین افکار عمومی در مساجد نقش اساسی دارد و نیاز از ظرفیت مساجد به منظور ترویج فرهنگ بیمه اجتماعی روستایی و عشایری بهره گرفته شود.

 

کد خبر 1028264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha