بروکراسی های اداری برای راه اندازی کسب و کار کوتاه شود

میرزایی به سهولت در اجرای کسب و کار تاکید کرد و گفت: بروکراسی های اداری برای راه اندازی کسب و کار کوتاه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت اله میرزایی» صبح امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سهولت در انجام کسب و کار مسئلی است که می تواند به عملکرد و بالا رفتن سطح رقابت و به تبع آن توسعه کشور کمک کند.

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمرکز بر عملکرد سرمایه انسانی و بهره وری و نوآوری در کسب و کار تاکید کرد و افزود: به منظور راه اندازی کسب و کار در سطح کشور 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

میرزایی یکی از موانع بزرگ بر سر راه کسب و کارها را محدودیت ها در دستگاه های اجرایی و طولانی بودن بروکراسی اداری برشمرد.

 

وی افزود: محدودیت ها و بروکراسی های اداری سنگ اندازی در برابر راه اندازی کسب و کارها است و باید به منظور بهبود فضای کسب و کار تا جایی که می توانیم بروکراسی های اداری را کاهش دهیم.

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: باید از ظرفیت تجربه و دستاوردهای کسب و کارهای موفق نیز در راه اندازی کسب و کارهای نوین و نوپا بهره گرفت.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: کمک های فنی نیز باعث صرفه جویی و افزایش راندمان تولید یک کسب و کار می شود.

 

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که به ازای هر سه تا پنج بازنشسته در سیستم اداری تنها یک نفر استخدام می شود و لذا این مهم نشان می دهد که ایجاد کارآفرینی حائز اهمیت است و باید برای دانش آموختگان دانشگاهی چشم اندازی در بازار و بخش خصوصی داشته باشیم.

 

کد خبر 1028427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha