ادامه توزیع بسته های حمایتی با کمک خیران و اعضای کانون موسی بن جعفر (ع) نهاوند

سلگی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) با کمک خیران و پایگاه بسیج شهرک شهید حیدری نهاوند اقدام به توزیع بسته های حمایتی بین نیازمندان نمودند.

«جواد سلگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان درباره فعالیت های مسجد و کانون گفت: فعالیت در زمینه کمک‌های مومنانه به معنای تکریم ارزش‌های انسانی در جامعه است و با وجود مردم خیر و جوانان جهادی قطعا این حرکت ارزشمند همچنان در کشور ادامه خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) نهاوند افزود: شیوع این بیماری که با شرایط سخت اقتصادی همراه شده، مشکلات زیادی را برای برخی از مردم ایجاد کرده اما وجود این رفتارها و اتفاقات امیدآفرینی در جامعه دل انسان را روشن می‌کند.

 

وی اظهار داشت: شاید این بسته‌ها از نظر ریالی ارزش زیادی نداشته باشد اما همین که این بسته را به یک خانواده آسیب دیده می‌رسانید، خود مایه امید و آرامش است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری موسی بن جعفر (ع) افزود: کانون فرهنگی شهرک با کمک خیران و بسیج به  خانوار های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در منطقه شهرک شهید حیدری نهاوند در چندین نوبت بسته های حمایتی اعطا کرده است.

 

وی ادامه داد: توزیع لوازم ضد عفونی ، توزیع ماسک همراه با لوازم بهداشتی، قربانی گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان، و توزیع نان رایگان در چندین نوبت همراه با سبد کالا از برخی اقدامات انجام شده از زمان شیوع ویروس کرونا است.

 

وی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری برای مقابله با ویروس کرونا به صورت خودجوش و جهادی در کنار دیگر نهادهای انقلابی و جهادی برای قطع زنجیره ویروس کرونا تلاش می کنند که این تلاشها همچنان ادامه دارد..

کد خبر 1028446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha