تا کنون ۵  عنوان کتاب از طلبه جوان ملایری به چاپ رسیده است

گودرزیان گفت: تا کنون ۵ عنوان از کتابهایم در حوزه دفاع مقدس چاپ شده و ۵ عنوان کتاب دیگر نیز در دست اقدام است.

«لیلا گودرزیان فرد» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت : من متولد سال ۶۶ هستم و  از سال ۹۴ به‌صورت تخصصی در حوزه دفاع مقدس به نویسندگی پرداختم، از بچگی به نویسندگی علاقه داشتم .

 

نویسنده  جوان ملایری با بیان اینکه دفاع مقدس تاریخ افتخار و برگ زرین این انقلاب است که باید بیشتر معرفی شود، افزود:  تاریخ دفاع مقدس پر از قهرمانها،  اتفاقات خوب و جذاب و تلخ و شیرین است که باید همه این اتفاقات و ناگفته ها برای نسل جوان گفته شود و بی شک نسل امروز تشنه شنیدن و خواندن این اتفاقات است،

 

گودرزیان فرد افزود: در این تهاجم فرهنگی خانواده ها و مسئولان فرهنگی باید تاریخ و قهرمانان دفاع مقدس را معرفی کنند،  و اگر ما فرهنگ دفاع مقدس را بیان نکرده و  این فرهنگ را حذف کنیم دیگر هیچ چیز برای ما باقی نمی ماند و این همدان چیزی که دشمن به دنبال آن است.

وی بیان کرد: رسالت سنگین ما نویسندگان معرفی این ارزشها و قهرمانان بوده که امیدوارم به عنوان یک نویسنده در قبال شهدا و ایثارگران به عنوان کوچکترین کار رسالت خود را به انجام برسانم.

 وی ادامه داد: انتظار داریم در حوزه دفاع مقدس و حمایت از کتب این حوزه نویسندگان و همه کشانی که در این حوزه فعالیت می کنند مورد تشویق قرار گیرند.

وی  تصریح کرد: پنج سال است که به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای وارد حرفه نویسندگی شده‌ام، در همدان و قم کارگاه آموزش نویسندگی به‌صورت مجازی برگزار می‌کنم.

وی افزود: همچنین در شهرستان ملایر نیز به‌صورت حضوری کارگاه آموزشی نویسندگی دارم.

این نویسنده جوان  با بیان اینکه با نوشتن اولین کتاب به‌عنوان «عاشقانه تا حرم» از سوی دیگران تشویق شدم افزود: همین موضوع زمینه‌های لازم برای ورود به حوزه نویسندگی در حوزه دفاع مقدس را برایم فراهم کرد

.گودرزیان فرد یادآور شد: تاکنون ۱۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نگاشته‌ام، که پنج مورد از این کتاب‌ها شامل  "عباس حرم"، "شهید الکرخ"، "طلبه عشق"، "حس غریب پروانگی" و "عاشقانه تا حرم"  چاپ شده  و پنج عنوان کتاب نیز با موضوع دفاع مقدس و شهدا در دست چاپ است.

وی گفت: بعضی از کتاب ها صوتی و نمایشنامه ای هم کار شده و هر از کدام از این 5 کتاب  ۵۰۰ جلد به چاپ رسیده است.

گودرزیان تصریح کرد: کتاب «شهید الکرخ» در زمینه زندگی شهید احمد روستایی نگاشته شده که در کمتر از شش ماه به مرحله چاپ دوم رسید و اکنون نیز به زبان انگلیسی در حال ترجمه است، .

وی ادامه داد: کتاب «عاشقانه تا حرم» که اکنون در مرحله چاپ دوم است در مورد زندگی شهدای مدافع حرم نگاشته شده  است.

وی گفت: ، «طلبه عشق» در مورد شهید محمدرضا یوسفی و «عباس حرم» در مورد شهید اصغر الیاسی نگاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب «حس غریب پروانگی» در رابطه با زندگی همسر شهید علی شمسی‌پور نوشته شده است  افزود:  با توجه به اتفاقاتی که در مسیر نگارش این اثر رخ داد احساس می‌کنم نوشته شدن این کتاب به خواست خود شهید انجام گرفت.

 گفتنی است:  در هفته جاری با حضور  مسئولان ارشد شهرستان ملایر از کتب تالیفی این نویسنده ملایر رونمایی شد.

کد خبر 1028447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha