یک مسجد در «چهارتا» هند به آتش کشیده شد

برخی از افراد ناشناس اقدام به آتش زدن مسجد در منطقه «چهارتا » هند کردند و این حادثه نگرانی را در جامعه مسلمانان افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tribuneindia»،برخی از افراد ناشناس اقدام به آتش زدن مسجد در منطقه «چهارتا » هند کردند و این حادثه نگرانی را در جامعه مسلمانان افزایش داده است.

 

براساس گزارش های دریافت شده ،این فرد ناشناس  از بطری پر از بنزین یا نفت برای به آتش کشیدن ورودی اصلی مسجد «دین محمد » استفاده کرده است.

 

گزارش ها نشان می دهد که بخش کوچکی از مسجد به همراه دروازه آتش گرفته اما خوشبختانه  هیچ گونه خسارت یا تلفات جانی گزارش نشده است.

 

محمد مقبول ،یکی از اعضای مسجد در این باره گفت: من حدود ساعت 5 صبح به مسجد رسیدم و متوجه شدم کسی قصد دارد دروازه اصلی مسجد را به آتش بکشد.

 

پلیس چهارتا برخی از تصاویر دوربین های مداربسته را بررسی  کرده و در حال تحقیقات در مورد این موضوع است.

 

« Dev Dutt Sharma» دستیار کمیسر پلیس در محل حادثه حاضر شد و اظهار داشت که قسمت های تکه تکه شده بطری آبجو کشف و ضبط شده است.

 

وی تاکید کرد که پلیس به زودی متهم را دستگیر می کندو  پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است.

 

علاوه بر آزار مسلمانان در هند مساجد هم جلوی چشم همگان در این کشور به آتش کشیده می شود تا این پیام به همه دنیا برسد که مسلمانان و مساجد ناامن ترین دوره را در تاریخ این کشور سپری می کنند.

کد خبر 1028450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha