حمایت از طرح ها به منظور کاهش بیکاری و محرومیت در گلستان

میرزایی گفت: در سفر به استان گلستان طرح هایی به منظور کاهش بیکاری، کاهش محرومیت و تسریع در روند سرمایه گذاری شناسایی و از سویی صندوق های وابسته به وزارت کار مورد حمایت قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت اله میرزایی»، معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر خود به استان گلستان از مجموعه گروه صنعتی صباح در آزادشهر بازدید کرد.

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره از هدف سفر به استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزیر معین استان گلستان در ستاد اقتصاد مقاومتی است ماموریتی را به بنده برای بررسی ظرفیت های استان محول کردند.

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از سویی دیگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 11 اداره کل و واحدهای خدمات رسان بیشترین حضور را در بین وزارتخانه های کشور در استان دارد و در این سفر مسائل پیرامونی این دستگاه های اجرایی را بررسی می کنیم.

 

میرزایی یادآور شد: در سفر به استان گلستان طرح هایی به منظور کاهش بیکاری، کاهش محرومیت و تسریع در روند سرمایه گذاری شناسایی می شود و در  جمع بندی نهایی این طرح ها در دستور کار صندوق های وابسته به وزارت کار قرار گیرد.

 

گفتنی است گروه صنعتی صباح با قدمت نزدیک به ۲۰ سال تولید کننده محصولات لبنی است، نخستین کارخانه گروه صنعتی صباح تحت عنوان فوق در سال ۱۳۷۹ با ظرفیت اسمی ۱۰۰ تن در روز در شهرستان گنبدکاووس به بهره بردای رسیده است.

 

این کارخانه هم اینک با تولید بیش از ۱۰۰ تن از انواع پنیر پاستوریزه و به ویژه پنیر فتا از فعال ترین کارخانه های گروه صنعتی استان به شمار می رود.

 

 

 

کد خبر 1028463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha