سازمان حقوقی: زندگی «رائد صلاح» در زندان های رژیم صهیونیستی در خطر است

سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس اعلام کرد: رژیم صهیونیستی درخواست تمدید حبس انفرادی برای «شیخ رائد صلاح» را داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، سازمان عربی حقوق بشر در انگلیس تلاش برای تمدید حبس انفرادی «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی سال 1948 در زندان های رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کرد: زندگی وی در خطر است.

 

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: مقامات رژیم اشغالگر با همه ابزار خود برای آسیب رساندن به شیخ صلاح و اراده وی و ترساندن همه شخصیت های فلسطینی مخالف اشغالگری تلاش می کند.

 

به گفته منابع ویژه این سازمان، اداره زندان رژیم صهیونیستی اوایل هفته جاری درخواست تمدید حبس انفرادی صلاح را ارایه کرد. این درخواست براساس دستورالعمل بالاترین سطح در دولت اشغالگر گرفته شده است. هدف از آن  آسیب رساندن جسمی و روحی به شیخ رائد صلاح از طریق تدابیر سختگیرانه است.

 

این سازمان اعلام کرد: حبس انفرادی به تنهایی مجازاتی است که باید در در زمان خاص و به صورت موقت مورد استفاده قرار گیرد و استفاده آن را برای شیخ رائد صلاح اقدام انتقام جویانه غیرقابل قبول است.

 

این سازمان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی قدرت تاثیرگذاری و نفوذ شیخ را به عنوان دلیلی برای قانع کردن دادگاه ارایه کرده است تا دادگاه درخواست تمدید حبس انفرادی وی را بپذیرد. این مسئله سطح جدیدی از ظلم و سرکوب است. زیرا استبداد نیروهای اشغالگر به میزانی رسیده است که می خواهد افکار را در ذهنها حبس کند تا خارج نشوند. گویی بازداشت و محدود کردن آزادی و تضعیف وی در طول دهه های گذشته برای اشغالگران کافی نبوده است.

کد خبر 1028473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha