آغاز طرح جامع محرومیت‌زایی در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور

سردار زهرایی گفت: «طرح جامع محرومیت زدایی» در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «محمد زهرایی» امروز (۲۹ بهمن) در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای «طرح جامع محرومیت زدایی» در استان خبر داد و گفت: این طرح با ۲۷۰ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور آغاز شده است.
 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه در اجرای این طرح دولت، مجلس شورای اسلامی و سپاه هماهنگ عمل می کنند، اظهار کرد: این طرح در ۱۰ هزار و ۲۰۰ روستا، ۶۶۵ دهستان و در هزار و  ۸۰۷ محله حاشیه شهرهای کشور که در معرض آسیب های اجتماعی هستند به مدت پنج سال اجرا می شود.
 

وی، پروژه های آب، جاده، مسکن محرومین، کارگاه های زیرساخت اشتغال و کارآفرینی، جاده های بین مزارعی، مدارس یک، ۲ تا سه کلاسه در مناطق دورافتاده و سخت گذر را برخی از این طرح ها برشمرد.
 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۲۷۰ موافقت نامه با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، پروژه های بسیج سازندگی در کشور است.
 

زهرایی خاطرنشان کرد: برای انجام کارها کارگروهی تشکیل و مسائل را احصاء و تصمیم گیری ها بررسی و به عنوان برنامه اجرایی فعالیت ها آغاز می شود.
 

فرمانده قرارگاه سازندگی تصریح کرد: فعالیت ها در هر نقطه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد که دارای چنین شرایطی باشد در این  طرح  و برنامه قرار می گیرد.
 

زهرایی عنوان کرد: ما در این استان با استاندار کاملا با تفکر جهادی و بسیجی روبرو هستیم و وفاق و همدلی بالایی وجود دارد و با اهتمام جدی که به مسائل دارند، این همدلی و وفاق عمیق تر خواهد شد.
 

سردار «حمید خرم دل» هم از همدلی و وفاق استاندار و شورای تامین و همکاری استاندار در مشارکت چهار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول یادمان شهدای گمنام یاسوج و یک میلیارد تومان در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اشاره کرد.
 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگاه مقام کشوری به استان سفر می کند، استاندار تاکید لازم بر همکاری برای اجرای برنامه های بیسج سازندگی را دارد.

کد خبر 1028491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha