۵۸ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد

کریمیان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۸ مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در استان ایلام شناسایی شده استف گفت:

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام، ظهر امروز(۲۹ بهمن) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته   شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۲۵۴۱۵ نفر افزایش یافته است.

 

«محمد کریمیان» با بیان اینکه  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف ابراز کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۶۴ نفر در استان است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های این استان بستری هستند، ابراز کرد: در حال حاضر شهرستان های دره شهر، آبدانان، دهلران، ایلام و چوار در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه دو رقمی شدن آمار بستری‌های کرونا طی روزهای اخیر  مایه نگرانی است، گفت: در حال حاضر نیز ابتلای دو نفر در شهرستان دهلران به کرونای جهش یافته انگلیسی تائید شده است.

 

کریمیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف و استفاده از ماسک در معابر و اماکن عمومی، خاطرنشان کرد: خطر کرونای جهش یافته انگلیسی در یک قدمی ما است و باید همه مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت همکاری را داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:  خودداری از حضور در دورهمی ها و اجتماعات،  تردد در اماکن شلوغ و پر ازدحام، حضور در اماکن مسقف و بدون تهویه و یا کاهش زمان حضور در این مکان ها همزمان با رعایت پروتکل های بهداشتی باید به شدت مورد توجه مردم قرار داشته باشد.

                                                                                 

کد خبر 1028539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha