تعیین اعتبار برای بهسازی پارک کوهساران اهواز

ایزدی پارک کوهساران را یکی نقاط دیدنی اهواز دانست و گفت: شورای پنجم برای تبدیل این محیط به یک مکان گردشگری اعتباری تعیین کرده که ضرورت دارد شهرداری همت بیشتری برای بهسازی این پارک به خرج دهند.

«محمدضا ایزدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: اگر مردم خود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کردند ستاد مقابله با کرونا محدودیت های تردد و تعطیلی های مختلف را وضع نمی کرد، زیرا این تعطیلی ها منجر به آسیب  اقتصادی برخی از اقشار می شود.

 

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تالارها، اماکن عمومی، آرامستان ها و ... تعطیل اعلام شده و علاوه بر آن محدودیت های اجرایی باعث ضرر بسیار زیادی می شود، در آستانه سال نو این محدودیت ها منجر به ضرر بسیاری به کاسبان خواهد شد و در صورتی که اگر دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم بهتر رعایت می شد چنین اتفاقی رخ نمی داد.

 

وی در ادامه به وضعیت پارک کوهساران اهواز اشاره کرد و ادامه داد: پارک کوهساران یکی از نقاط بسیار زیبا و دیدنی کلانشهر اهواز است که شورای پنجم برای بهسازی و تبدیل این محیط به یک مکان گردشگری مطلوب اعتباری تعیین کرده و ضرورت دارد شهرداری همت بیشتری برای بهسازی این پارک انجام دهد.

 

ایزدی اضافه کرد: متاسفانه در کلانشهر اهواز متولی های امور به وظایف خود عمل نمی کنند، در بازدیدی که از کلانشهر تبریز داشتیم همه سازمان ها و ارگان ها برای کاهش معتادان و متکدیان ظرفیت های خود را در کمک به شهرداری به کار گرفته اند اما این مهم در اهواز مشاهده نمی شود.

 

وی تصریح کرد: متولی جمع آوری و ساماندهی معتادان و متکدیان شهرداری است اما ۱۱ ارگان دیگر که در این امر شریک هستند فعالیتی انجام نمی دهند، شهرداری به تنهایی توانایی ساماندهی معتادان و متکدیان را ندارد و لازم است همه ظرفیت های اجتماعی در ارگان ها به کار گفته شود.

 

کد خبر 1028646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha