۲۰۵ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰۵ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال مستمری به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

«مرتضی صفی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: در مدت شیوع کرونا، کمک معیشت (مستمری) به هفت هزار و 599 خانوار به مبلغ 205 میلیارد و 871 میلیون ریال پرداخت شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: همچنین وام ضروری به 847 نفر از نیازمندان به مبلغ  52 میلیارد و 130 میلیون ریال، کمک موردی به هزار و 132 نفر از نیازمندان به مبلغ سه میلیارد و 848 میلیون  ریال پرداخت شد.

 

صفی پور عنوان کرد: در راستای کمک به اسکان موقت مددجویان به 349 نفر به مبلغ هفت میلیارد و 49 میلیون ریال، خرید لوازم اساسی منزل به 220 نفر به مبلغ یک میلیارد و 904 میلیون ریال و کمک به امر ازدواج نیازمندان (جهیزیه) 66 سری به مبلغ دو میلیارد و 849 میلیون ریال صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کمیته امداد این شهرستان هشت هزار و 650 بسته معیشتی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع کرده است.

 

وی تصریح کرد: هر بسته غذایی شامل مرغ، روغن، برنج، حبوبات، رب، ماکاروانی و سویا بوده که ارزش ریالی مجموع کل آن ها 25 میلیارد و 950 میلیون ریال برآورد شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان هزینه مبالغ جمع آوری شده را از محل کمک های این نهاد و خیرین عنوان کرد و گفت: با شیوع کرونا، بیکاری و مشکلات اقتصادی برای زنان سرپرست خانوار و غیره علاوه بر مستمری ماهانه به مددجویان تحت پوشش این نهاد تهیه و توزیع بسته های معیشتی هم انجام شد که این روند همچنان ادامه دارد و تا شب عید تعدادی بسته دیگر توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر 1028760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha