گلایه رئیس دانشکده علوم پزشکی  آبادان از مسئولان اردوگاه راهیان نور میثاق

سلمان زاده از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق با دانشکده علوم پزشکی آبادان به شدت گلایه و انتقاد کرد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شده که از این تعداد ۲۰ نفر در آبادان، ۲۵ مورد خرمشهر و ۱۳۰ مورد در شادگان بودند.

«شکرالله سلمان زاده» ظهر امروز (پنج شنبه ۳۰ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با انتقاد شدید از عدم همکاری اردوگاه راهیان نور میثاق آبادان اظهار کرد: در اين روزها كه آبادان، خرمشهر و شادگان در بحرانی ‌ترين ايام مقابله با ويروس كرونا قرار دارند و تلاشگران هميشه حاضر و خستگی ناپذير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بی ‌توجه به ساعت و بی ‌قيد به شب و روز در حال خدمات‌رسانی به همنوعان خود هستند، انتظار به جا و منطقی اين عزيزان اين است كه ديگر مجموعه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های منطقه نيز با اهتمام ورزيدن به منويات مقام معظم رهبری گام برداشته و همراه فعالان حوزه سلامت باشند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در پیک های پيشين ابتلا به كوويد ۱۹شاهد شكل‌گيری مركز نقاهت نفس در اردوگاه ميثاق آبادان بوديم كه اين اتفاق كمک حال بزرگی به روند درمان بيماران مبتلا به اين ويروس منحوس بود، رويدادی كه در كمال تعجب و علي‌رغم پيگيری های مكرر و هر روزه دانشكده علوم پزشكی آبادان در شرايط بسيار حساس فعلی با دست رد به سينه، از سوی مديران اردوگاه يادشده مواجه شده است.

 

وی با بیان اینکه آيا مديران اين مجموعه به اين موضوع باور ندارند که در جنگ نابرابر فعلی «گذشت» بايد بارزه همدوشی همه سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد؟ تصریح کرد: امید می رود هر چه سريع تر اردوگاه ميثاق شرايط را برای همكاری دوباره با دانشكده علوم پزشكی آبادان در راستای راه‌اندازی مجدد مركز نفس مهيا سازد تا بعدها شاهد پشيمانی همگانی، به خاطر از دست دادن عزيزان‌مان به دليل اين قصور نابخشودنی نباشيم.

 

سلمان زاده اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۵ مورد جدید مثبت کرونا گزارش شده که از این تعداد ۲۰ نفر مربوط به آبادان، ۲۵ مورد خرمشهر و در شادگان ۱۳۰ مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید ۱۹ داشته ایم که ۱۵۴ به صورت سرپایی ویزیت شدند. 

 

وی از بستری ۱۷۲ بیمار مبتلا مثبت قطعی به کرونا در بیمارستان طالقانی آبادان خبر داد و عنوان کرد: طی روز گذشته ۳۴ نفر در بیمارستان بستری و ۲۶ نفر نیز با بهبودی ترخیص شده اند و خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ابراز کرد: تعداد کل موارد سرپایی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون ۱۳۲ هزار و ۶۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۷۱ هزار و یک نفر بستری و پنج هزار و ۴۲۱ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

 

وی یادآور شد: متاسفانه در شادگان کرونا ویروس همچنان جولان می دهد و باعث شده تا روند ابتلا در این شهرستان ادامه دار و میزان شمار بیماران افزایش داشته باشد، به طوری که شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این شهرستان همچنان سه رقمی است.

 

کد خبر 1028866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha