دبستان مهر علوی در مهر ماه ۱۴۰۰ افتتاح می شود

شاه مرادی گفت: در حالی که یک ماه از آغاز پروژه دبستان مهر علوی می گذرد در هدف گذاری ما تا مهر ماه ۱۴۰۰ این دبستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی شاه مرادی » در مراسم معرفی پروژه های در حال احداث مجتمع خیریه آموزشی مهر علوی که در محل این مجتمع برگزار شد؛ در خصوص احداث دبستان مجتمع آموزشی مهر علوی بیان کرد:برای احداث  این دبستان دو هزار متر عرصه و ۱۸۰۰ زیر بنا در دو طبقه ۹۰۰ متری به همراه 12 کلاس، آزمایشگاه تخصصی، کتابخانه و فضای سبز در نظر گرفته شده است.


مهندس پروژه دبستان مهر علوی بابیان اینکه یک ماه از آغاز این پروژه می گذرد؛ گفت: در هدف گذاری که ما برای اتمام ساخت این دبستان در نظر گرفتیم، مهر ماه ۱۴۰۰ باید افتتاح شود؛ زمان بسیار محدود است و البته با کمک خیرین می توان این پروژه را تا زمان تعیین شده به اتمام رساند.


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در این محدوده مسجدی وجود ندارد، لذا با تصمیم هیئت مدیره نمازخانه این مدرسه طوری ساخته می شود که برای اهالی محل قابل استفاده باشد.


شاه مرادی با بیان اینکه برای این دبستان فضای آموزشی سمعی و بصری کارگاههای تخصصی با متد نوین، سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه تخصصی پیش بینی شده است؛ گفت: اگر خیرین کمک بیشتری نمایند اینها ساخته، تجهیز و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

کد خبر 1028906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha