کسب دانش می تواند مسیر زندگی را دچار تغییر کند

حیدری با بیان اینکه با همت خیرین این مجموعه ارزشمند، ماندگار و اثر بخش که در جهت حمایت از ایتام گام بر می دارد، علاوه بر الگو شدن، توسعه پیدا کند، گفت:کسب دانش می تواند مسیر زندگی را دچار تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا حیدری » در مراسم معرفی پروژه های در حال احداث مجتمع خیریه آموزشی مهر علوی که در محل این مجتمع برگزار شد؛ ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و آرزوی سعادت برای افرادی که در مجموعه مهر علوی ابن کار خیر ماندگار و باقی الصالحات را پایه گذاری کردند؛ گفت: علاوه بر توصیه همه بزرگان برای حل مشکلات روزانه و جاری ایتام و مستمندان، آنچه که توصیه موکد شده موضوع توانمند سازی است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه باید در کنار توجه به امور جاری افراد، برای توانمند سازی آنها اقدامات لازم صورت گیرد؛ افزود: در عرصه کاهش نابرابری های اجتماعی و اقتصادی و آثار ماندگاری که به دلایل مختلفی در جامعه از این نابرابری ها رنج می برند، نظریه ها و دیدگاههای متفاوتی وجود دارد.

 

وی با اشاره به دو عاملی که می تواند مسیر زندگی افراد را دچار تغییر کند؛ گفت: دانش و دیگری ثروت و توانایی مالی است که عملا در ابنجا چون ثروتی وجود ندارد این میسر نیست و آنچه که می ماند موضوع توانمندی در عرصه دانش، علم و مهارت آموزی است که به خوبی در این موسسه در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه و هنرستان برای آن برنامه ریزی شده است.


حیدری اظهار داشت: خیرین عزیز در گام اول در احداث دبیرستان متوسطه سرمایه گذاری کردند و همکاران ما در مدیریت شهری در دوره گذشته در متوسطه اول زمین در اختیار این مجموعه برای احداث این مدرسه قرار دادند و ما نیز در این دوره از شورای پنجم، زمین هنرستان را در اختیار مجموعه قرار دادیم که ساخت و ساز آن آغاز شده است.

 

وی با اشاره به کمک مجموعه مدیریت شهری و شهرداری در زمینه های مختلف به مجتمع آموزش مهر علوی گفت: با همت خیرین این مجموعه ارزشمند، ماندگار و اثر بخش که در جهت حمایت از ایتام گام بر می دارد، علاوه بر الگو شدن، توسعه پیدا کند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: این کارهای ارزشمند علاوه بر اینکه به نیاز امروز پاسخ می دهد، یک سنت حسنه را برای همه آنهایی که می خواهند در این مسیر گام بردارند، مستمر و پایدار می کند.


 

کد خبر 1028907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha