جهرم تا کنون رتبه ششم کشور در لیگ تندرستی را در اختیار دارد

زارعی جهرمی گفت: شهرستان جهرم در لیگ تندرستی ایران در حال حاضر رتبه اول استان فارس و رتبه ششم کشور را در اختیار دارد.

«محمد علی زارعیان جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، در خصوص برگزاری و مشارکت مردم در لیگ تندرستی ایران، گفت: شهروندان جهرمی می توانند با شرکت در لیگ تندرستی یک بار دیگر کمک کنند تا نام شهرستان جهرم بر قله افتخارات ورزش کشور بدرخشد.

 

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان جهرم بااشاره به اهداف برگزاری لیگ تندرستی ایران، افزود: این رویداد رقابتی با هدف آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی تمامی مردم جامعه با توجه به شیوع کرونا و حضور کمتر همشهریان در اماکن و فضاهای ورزشی برگزار می‌شود.

 

وی به زمان اجرای این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: در همین خصوص لیگ تندرستی توسط هیئت ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران از چهارم بهمن‌ماه آغاز شده که تا ۱۵ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

 

زارعیان جهرمی به نحوه برگزاری لیگ تندرستی اشاره و خاطرنشان کرد: برای حضور در این لیگ همه افراد می‌توانند با ثبت نام در سایت ایران تندرستی http://irantandorosti.ir روزانه ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه درج کنند.

 

وی با اشاره به شرکت در جشنواره لیگ تندرستی، عنوان کرد: حضور در لیگ دارای کد مستقل در هر روز بوده و شرکت‌کنندگان می‌بایست قبل از انجام حرکات ورزشی، آن را ضبط ویدئویی و با حجم کم به این سامانه ارسال کنند.

 

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان جهرم ادامه داد: این مسابقات به صورت انفرادی ـ شهرستانی و استانی ارزیابی و در پایان ضمن راهیابی تیم‌های برتر در لیگ کشوری به نفرات برگزیده نیز به قید قرعه جوایزی به صورت نقدی اعطا می شود.

 

وی به جایگاه جهرم در این لیگ تندرستی اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون شهرستان جهرم در استان رتبه اول و در کشور رتبه ششم را کسب کرده است.

 

کد خبر 1029020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha