انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان جهرم به دور دوم کشیده شد

اتحاد گفت: با توجه به عدم حد نصاب شرکت کنندگان در انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان جهرم، این مهم به دور دوم کشیده شد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: انتخابات دوره سوم انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان جهرم، روز گذشته ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح آغاز و با یک ساعت تمدید تا ساعت ۲ در محل مسجد قبله ادامه داشت.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان جهرم افزود: براساس شرایط اساسنامه انجمن، باید حداقل «نصف بعلاوه یک نفر» از اعضای عمومی این انجمن در انتخابات هیئت مدیره شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: ۹۹۴ نفر در سامانه به عنوان اعضای عمومی ثبت نام کرده بودند که ۴۹۷+۱ رای نیاز بود که تنها ۴۱۸ نفر در انتخابات شرکت کردند. 

 

اتحاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۸۰ رای تا حداقل آرای‌ مورد نیاز کمتر بود، بنابراین انتخابات هیئت مدیره انجمن حمایت به دور دوم کشیده شد.

 

 وی عنوان کرد: طبق اساسنامه پس از ۱۰ روز باید مرحله دوم انتخابات برگزار شود و در صورتی که شرایط کرونا افزایش پیدا نکند و شهرستان تغییر رنگ ندهد، دور دوم در ۱۰ روز آینده برگزار می شود.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان جهرم در پایان گفت:‌دور دوم انتخابات انجمن حمایت، بدون حدنصاب شرکت کنندگان و با تشخیص هیات برگزار کننده انجام می شود.

کد خبر 1029033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha