علاج مشکلات کشور در برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح است

حجت الاسلام باقری با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب راه حل مشکلات و علاج دردهای مزمن کشور را در برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت الاسلام«محمدجواد باقری ارومی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این بخش با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع)، اظهارکرد: ولادت مولای متقیان در داخل خانه کعبه فضیلتی است که نصیب هیچ کس نشده و این فضیلت در کتب شیعه و سنی بیان شده و حتی در بسیاری از کتب اهل سنت به حد تواتر نیز رسیده است.

 

امام جمعه اسالم با توجه به فرارسیدن پنجم اسفند زمان ضرب الاجل تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی برای توقف اقدامات داوطلبانه هسته ای گفت: اکنون زمان آن است که رییس جمهور جدید آمریکا جو بایدن و طرف های اروپایی برجام  تصمیم بگیرند که به همه تعهدات خود در رفع تحریم ها عمل می کنند و گرنه همه مسئولان نظام همدل و یکصدا اقدامات داوطلبانه هسته ای را متوقف می کنند.

 

وی به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تجربه هشت سال دفاع مقدس در انجام عملیات های شبانه بار دیگر در این عملیات خودنمایی کرد تا به دشمنان بزرگ و کوچک ما این هشدار را بدهد که سپاه و ارتش ما علاوه بر تسلط در آسمان و دریا در روی زمین هم قدرت تهاجمی بسیار کوبنده ای دارند که در تاریکی مطلق شب آنها را غافلگیر خواهد کرد.

 

حجت الاسلام باقری ارومی به تبیین فرمایشات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان در سه محور پرداخت و اظهارکرد: توصیه ایشان به بهره مندی از فضائل و برکات ماه رجب حتی در شرایط کرونایی که برخی مراسمات مذهبی مثل اعتکاف برگزار نمی شود نشانگر این است که آنچه که مهم است ذکر و دعا و یاد خداست که هر چند در اماکن مقدس و جمعی فضیلت بیشتری دارد ولی نباید در حالت های فردی نیز از آن غافل شد و انجام این اعمال در منزل می تواند در تربیت عملی اعضای خانواده نیز تأثیر مثبت داشته باشد.

 

خطیب نماز جمعه اسالم افزود: بیان پیشرفت ها و دستاوردهای مختلف نظام و بیان مشکلات بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود که راه حل مشکلات و علاج دردهای مزمن کشور را در برگزاری انتخاباتی پرشور و انتخاب فرد اصلح بیان فرمودند و ایشان انتخابات را یک فرصت بسیار بزرگ برای کشور ما دانستند و روی کار آمدن یک نیروی با ایمان، کارآمد، پرانگیزه و علاقه مند به کار را در کنار حضور پرشور مردم « نور علی نور » تعبیر کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: نکته پایانی و مهم بیانات امام خامنه ای در مورد مسئله برجام که حرف و وعده فایده ندارد و طرف مقابل باید در عمل اقدام خود را نشان دهد و فقط عمل مورد قبول جمهوری اسلامی خواهد بود در حقیقت بیان نحوه اجرای سیاست قطعی و چگونگی راستی آزمایی نظام جمهوری اسلامی که ایشان در بیانات قبلی خود در نوزدهم بهمن ایراد فرمودند، بود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی با توجه به حادثه پیش آمده در کارگاه ساخت پل اسالم که منجر به رانش زمین و ریزش آوار بر سرکارگران و جان باختن یکی از کارگران زحمت کش شد، گفت: بارها نکات لازم در خصوص پل را متذکر شده ام و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای HSE  در حین انجام کار برای حفظ جان نیروهای کار ضروری است.

 

وی ادامه داد: هر چه سریعتر باید این مسئله رسیدگی شود و با مقصر یا مقصران احتمالی برخورد شود.

 

حجت الاسلام باقری ارومی ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده سی سخت اصفهان از مسئولان و مردم  خواست تا در این شرایط سخت و سرد زمستانی هرچه زودتر به کمک زلزله زدگان بشتاند و کمک های خود را برای هموطنان زلزله زده  ارسال کنند.

 

کد خبر 1029042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha