رصد و پایش بازار شب عید مطالبه جدی مردم شاهرود است

حجت‌الاسلام امینی رصد و پایش بازار شب عید را ازجمله مطالبات مهم مردم شاهرود دانست وگفت: کنترل قیمت‌ها در بازارمهمترین خواسته مردم در ایام پایانی سال است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی»در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود با اشاره به آغاز خریدهای نوروزی در ایام پایانی سال گفت:مسئولان باید نسبت به کنترل قیمت‌ها و توزیع کالاها و اقلام اساسی و موردنیاز مردم اهتمام بورزند.

 

امام‌جمعه شاهرود، رصد و پایش بازار شب عید را ازجمله مطالبات مهم مردم شاهرود عنوان کردوافزود: باوجود بیماری کرونا بسیاری از مراسم و برنامه‌های ملی و مذهبی لغو شده است که ازجمله آن می‌توان برگزاری مراسم اعتکاف در سال گذشته و سال جاری نام برد.

 

وی با تأکید براینکه حفظ سلامت مردم از اولویت‌های اصلی و اساسی است ادامه داد: در این ایام می‌توان برخی اعمال ماه رجب را در منزل انجام داد و از فیض و ثواب آن بهره‌مند شد.

 

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی برای حفظ منافع ملت ایران و لغو تحریم‌ها بیان کرد: مهلت پنج‌روزه به آمریکا به‌هیچ‌وجه قابل تمدید نیست و در صورت عدم لغو تحریم‌ها، ایران نیز از پروتکل الحاقی برجام خارج می‌شود.

 

امام‌جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره در حال دسیسه‌چینی و توطئه افکنی برای نابودی این انقلاب هستند اضافه داد: داشتن زیربنای فکری و فرهنگی و خسته نشدن، از نشانه‌های یک فرد انقلابی است که مصداق بارز آن شهید قاسم سلیمانی را می‌توان به‌عنوان الگو برای عموم مردم و به‌ویژه جوانان نسل جدید این انقلاب معرفی کرد.

کد خبر 1029154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha