صدور ۲۱۰۰  هنرکارت برای  هنرمندان کرمانشاهی

فاضلی زاد، گفت: تا کنون ٢ هزار و ١٠٠ هنرمند در حوزه های مختلف هنری، هنرکارت دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، مراسم نمادین اهداء هنرکارت ویژه ۲۱۰۰عضو صندوق اعتباری هنر کرمانشاه امروز شنبه ۲ اسفند ۹۹ با حضور حضرت آیت الله علما نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ، بازوند استاندار ، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاونین استاندار و۱۵ نفر از اصحاب فرهنگ ،هنر و رسانه به نمایندگی از همه ی رشته های هنری و رسانه ای در سالن جلسات استاندار برگزار شد.

 

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در مراسم اهدای نمادین هنرکارت  گفت: تا کنون به ٢١٠٠ نفر در حوزه های مختلف هنری "هنر کارت" اعطا شده است 

 

وی خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات زیربنایی در حوزه ارتقا شاخص های فرهنگی، هنری و رسانه ای در کشور انجام شده است ، شاید یکی از بهترین اقدامات این دولت در حوزه  حمایت های تأمینی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه است، فرهنگ بحث عمیق و زیرساختی و مبنایی است.


 

فاضلی زاد تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم مبنای آن فرهنگ است، جلسه امروز برای تجلیل از کسانی است که در این مسیر گام برداشتند و هدف بیان خدمات دولت در این موضوع است.


 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، افزودد: تا کنون۲۱۰۰ هنر کارت در حوزه های مختلف توزیع شده و تقریبا تمام حوزه ها را در بر می گیرد و در یکسال اخیر نیز به کارت حدود ۱۷۹۰ نفر پول واریز شده است و اکنون هم در حال توزیع هستیم،

 

وی خاطر نشان کرد: تا کنون حدود۲ میلیارد و۶۸۵میلیون تومان وجه بلاعوض به اصحاب رسانه پرداخت شده البته کمک های دیگر را هم شامل می شود.

 

فاضلی زاد در پایان گفت: هنر کارت یک پروژه ارائه خدمات بانکی به اعضای صندوق اعتباری هنر است که با همکاری بانک آینده در کشور انجام می شود و مجری پروژه هنر کارت "شرکت هنر کارت بنیان ایرانیان" است که در زمینه پروژه های فناوری اطلاعات و خدمات الکترونیکی فعالیت می کند.

کد خبر 1029418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha