موج چهارم شیوع کرونا با محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز در البرز

شهبازی گفت: محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز کرونا در موج چهارم به مدت یک هفته در استان البرز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست ستاد مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست جمهوری شنبه 2 اسفند برگزار شد گفت: استان البرز با تردد میان استانی به ویژه تبادل جمعیت روزانه از کرج به تهران و برعکس مواجه است و همین امر بر میزان شیوع بیماری کرونا می افزاید.

 

استاندار البرز افزود: محدودیت های شرایط نارنجی و قرمز کرونا در موج چهارم به مدت یک هفته در استان البرز اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح واحدهای نظارتی و بهداشتی با هدف پیشگیری از بیماری کرونا در البرز بیان کرد: محدودیت های کرونایی با جدیت در استان البرز اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به فوت یک بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی که از قزوین به بیمارستان هشتگرد برای درمان مراجعه کرده بود، تدابیر ویژه بهداشتی در نظر گرفته شد و از تمامی افرادی که با این بیمار در ارتباط بودند تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه تمامی آنان سالم بودند.

 

اجرای طرح واکسیناسیون در مرحله نخست ویژه کادر درمان

 

استاندار البرز از اجرای طرح واکسیناسیون در نخستین مرحله ویژه کادر درمان در استان البرز خبر داد و گفت: هیچ مورد ناسازگاری با واکسن کرونا در البرز گزارش نشده است.

 

شهبازی اظهار کرد: دستورالعمل های بهداشتی با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در استان البرز متناسب با سال گذشته با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و خریدهای عید با جدیت اجرا می شود و در این زمینه اطلاع رسانی به مردم برای همراهی و مقابله با این بیماری ویروسی با همت اصحاب رسانه انجام می شود.

 

 

کد خبر 1029524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha