شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار کمک مردم به زلزله زدگان سی سخت شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار همدردی خود با مردم شریف و متدین شهرستان دنا و شهر سی سخت، از مردم و گروه های مختلف خواست تا به کمک آسیب دیدگان زلزله در این شهر بشتابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جهت کمک به زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

«بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

قال رسول الله صلی الله علیه و آله:
«مَنْ قَضی لِمُؤمنٍ حاجةً‌ قَضی اللهُ لَهُ حوائجَ کثیرةً أَدْناهُنَّ الجنَّةُ»؛
هر کس یک نیاز مؤمنی را روا کند، خداوند حاجت‌های فراوان او را روا کند که کمترین آن بهشت باشد.
«قرب الاسناد، ص 119»

خبر اندوهبار و غم انگیز وقوع زلزله در شهرستان دنا و مصدومیت جمعی از هم وطنان و بی سرپناه شدن جمع کثیری از هم میهنان عزیز موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اظهار مراتب همدردی خود با مردم شریف و متدین شهرستان دنا و شهر سی سخت، برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت می نماید و از عموم مردم خون گرم و نوع دوست ایران اسلامی، بالاخص گروه های جهادی سراسر کشور، خیرین و متخصصان عرصه خدمات رسانی و همه کسانی که می توانند در سبک کردن بار این مصیبت موثر باشند، دعوت به عمل می آورد به یاری آسیب دیدگان بشتابند و همان طور که در حوادث مشابه نشان داده اند، با اهدای کمک های انسان دوستانه خود به نهادهای خدمت رسان و بازسازی و تعمیر منازل مسکونی زلزله زدگان، موجبات کاهش آلام هم وطنان عزیزمان در این نقطه از ایران اسلامی را فراهم آورند.

کد خبر 1029555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha