اطعام نیازمندان ملایری همزمان با میلاد حضرت علی(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر

جعفری گفت:اطعام نیازمندان ملایری همزمان با میلاد حضرت علی(ع) توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر و در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله انجام خواهد شد.

«پژمان جعفری»در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در اعیاد و مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی را در بقاع متبرکه و سطح شهرستان دارد.

  رئیس  اداره اوقاف و امور خیریه  ملایر با بیان اینکه همزمان با ایام ماه رجب تعدادی از بقاع متبرکه شهرستان ملایر غباروبی و عطر افشانی شده است افزود: این بقاع شامل  امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده ابراهیم طجر سامن  و تکیه ابوالفضل  است.

وی با بیان اینکه در شب میلاد با سعادت مولی متقیان حضرت علی(ع) نیز اداره اوقاف و امور خیریه برنامه‌های مختلفی را از سطح بقاع متبرکه دارد این برنامه‌ها برای مخاطبان در دو کانال  امام زاده عبد الله و تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر برای مخاطبان بارگزار ی خواهد شد.

وی اضافه کرد:  یکی از مهمترین این برنامه‌ها تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان برجسته ملایر در اماتم زاده عبد الله شر ملایر است که در فضای مجازی و کامنال امام زاده عبد الله بارگزاری می‌شود.

وی همچنین از اطعام دهی تعدادی از خانواده‌های نیازمند شهرستان ملایر همزمان با میلاد حضرت علی(ع) خبر داد و افزود: این اطعام دهی  در راستای نیت واقف مرحوم شادروان سیف الدوله  بوده به صورت پخت غذای گرم  با رعایت دستور العمل های بهداشتی است که در بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

 وی توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند را از دیگر برنامه های این اداره همزمان با فرخنده میلاد ی با سعادت حضرت علی(ع) دانست و گفت:  از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 8 هزار بسته معیشتی  از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  در راستای طرح کمک های مومنانه  از محل  نیت واقف خیر اندیش  مرحوم سیف الدوله در بین خانواده های نیازمند و بیماران ، خانواده های زیر پوشش نهادهای حمایتی و.. توزیع شده است.

کد خبر 1029596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha