بهترین معیار سبک زندگی استفاده از آموز‌ه‌های قرآنی است

بهنامجو گفت: بهترین معیار سبک زندگی استفاده از آموزه های قرآنی است تا شاهد شور و عشق در مراحل زندگی و بین اعضای خانواده ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» شامگاه (2 اسفندماه) در آئین رونمایی از پوستر طرح ملی «انتخاب و معرفی روستای قرآنی ایران» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بهترین معیار سبک زندگی استفاده از آموزه های قرآنی است تا شاهد شور و عشق در مراحل زندگی و بین اعضای خانواده ها باشیم.

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه هر چقدر جوانان از این نوع سبک زندگی دورتر می شوند مشکلات و معضلات زندگی نیز افزایش پیدا می کند زیرا فطرت انسان به معنویت تمایل دارد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: باید در ترویج معارف قرآن کریم بین آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا از ظرفیت های این کتاب آسمانی در مراحل زندگی استفاده بیشتری شود.

 

بهنامجو عنوان کرد: تدبر در قرآن کریم یکی از دیگر راهکارهای هست که می تواند نوجوان و جوانان را معارف این کتاب آشنا کند و به کارگیری آن در زندگی از ضروریات است.

 

وی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی و قرآنی مختلف نیز باید در این طرح مشارکت بیشتر داشته باشند تا شاهد هم افزایی برای فعالیت های قرآنی در سطح جامعه به ویژه در استان اردبیل باشیم.

 

استاندار اردبیل افزود: حمایت از خانواده های قرآنی نیز باید در دستور کار نهادهای فرهنگی همچون ارشاد اسلامی قرار گیرد.

 

در پایان این دیدار از پوستر طرح ملی «انتخاب و معرفی روستای قرآنی ایران» با حضور استاندار اردبیل، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل رونمایی شد.

 

کد خبر 1029659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha