اهدای ۱۰ دستگاه فشارسنج توسط نیکوکار جهرمی به پویش «هر نفر یک خیر سلامت»

موحد از اهدای ۱۰ دستگاه فشار سنج به همت خیر نیکوکار جهرمی برای یاری رساندن به بیماران نیازمند در پویش «هر نفر یک خیر سلامت» خبر داد.

«محمدجواد موحد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «هر نفر یک خیر سلامت» فرصتی برای یاری رساندن به نیازمندان و همیاری مدافعان سلامت جهت مقابله و پیشگیری از کرونا ویروس است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: در ادامه حمایت ‌های خیرخواهانه همشهریان جهرمی از مدافعان سلامت، خانواده خیر نیک اندیش سلامت «عصمت قانع فرد»، با پيوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» در جهت خیرات و باقیات صالحات آن مرحومه، ۱۰ دستگاه فشارخون دیجیتال اهدا کرده اند. 

 

وی ادامه داد: این ۱۰ دستگاه فشارخون به ارزش ۲۲۰ میلیون ريال، به مراکز آموزشی و درمانی شهید مطهری و پیمانیه جهرم اهدا شده است.

 

موحد ضمن ادای احترام به همه نیکوکاران و خیرین سلامت که در بحران كرونا با سخاوت به یاری همنوعان خود پرداخته‌اند؛ از عموم مردم و نیک اندیشان دعوت کرد با پیوستن به پویش «هر نفر یک خیر سلامت» نذورات و حمايت‌های مادی و معنوی خود را در راستای تامین اقلام و تجهیزات بهداشتی-درمانی، جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به بیماران اختصاص داده و مدافعان سلامت را ياری رسانند.

 

 

موحد در پایان ضمن قدردانی از خیران سلامت که در این مدت به کمک دانشگاه علوم پزشکی جهرم شتافتند، گفت: حساب مجمع خیرین سلامت جهرم به شماره 5894637000090263 (بانک رفاه) آماده دریافت کمک های مردمی برای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس است.

کد خبر 1029716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha