آزمون سراسری قرآن و عترت بزودی به صورت مجازی برگزار می شود

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بزودی به صورت مجازی با مشارکت ۱۹۸۷ فعال قرآنی استان اردبیل برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بزودی به صورت مجازی با مشارکت 1987 فعال قرآنی استان اردبیل برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص مکان و زمان آزمون از طریق سامانه اینترنتی quranedu.ir به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

 

این مقام مسئول افزود: ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، شناسایی و معرفی نخبگان و استعداد های درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان، به روز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی کشور در رشته های مختلف آموزش قرآن و عترت از مهمترین اهداف این آزمون است.

 

طاهری اذعان داشت: نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم (دو رشته)، گروه معارف اهل بیت(ع) (سه رشته) و حفظ قرآن کریم (۹ رشته) برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون مشارکت موسسه های قرآنی نیز همچون سال های قبل در مراحل ثبت نام این آزمون بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم همچون سال های قبل رتبه های برتر کشوری در مشارکت قرآن آموزان و موسسه های قرآنی را در این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

 

کد خبر 1029740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha