گروه جهادی سراج با شعار « مهربانی، سخت نیست» آماده خدمت به زلزله زدگان شد

نوری با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و افراد آسیب دیده ناشی از زلزله سی سخت گفت: گروه جهادی سراج با شعار « مهربانی، سخت نیست» آماده خدمت به زلزله زدگان سی سخت شد.

« مصطفی نوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از اهداف اصلی کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محرومیت زدایی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) افزود: راه اندازی گروه جهادی سراج به منظور فعالیت سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار به ویژه در زمان های بحران از اقدامات کانون فرهنگی هنری ثقلین است.

 

وی با اشاره به ضرورت توجه به مردم منطقه زلزله زده اخیر در کشورمان بیان کرد: با توجه به سردی هوا و کاهش دما در مناطق زلزله زده، مردم نیازمند پتو، غذای گرم، چادر و لوازم گرمایشی هستند.

 

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تجمیع مردم در سوله ها و مراکز تجمعی به راحتی ممکن نیست و برپایی چادرهایی برای هر خانواده زلزله زده تا زمان رسیدگی کلی از اولویت هایی است که مطرح شده است. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با ارائه شماره ۰۹۱۲۶۶۰۵۹۱۳ به منظور دریافت کمک های مردمی برای مردم زلزله زده سی سخت خاطرنشان کرد: گروه جهادی سراج همواره در تمامی عرصه های مختلف حضور جهادی داشته است و این دوره نیز برای خدمتگذاری به میدان آمده است. 

 

گفتنی است، زلزله سی سخت، شامگاه ۲۹ بهمن در یاسوج اتفاق افتاد که پس از آن تیم های بچه های مسجد در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان « پویش مسجد ، کانون، مهر علوی» به منظور خدمت رسانی به آسیب دیدگان پای کار آمدند؛ گزارش خدمت رسانی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برای مردم آسیب دیده سی سخت ادامه دارد. 

 

 

 

 

کد خبر 1029772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha