توزیع چهارمین مرحله از بسته های گوشت قربانی بین کانون های مساجد

مظاهری گفت: چهارمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی به مناسبت ماه رجب در راستای ترویج فرهنگ انفاق و قربانی و کمک به نیازمندان برای توزیع بین محرومان تحویل کانون های فرهنگی هنری منتخب در استان چهارمحال و بختیاری ‌شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (یکشنبه ۳ اسفند) در آیین توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی که در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: این بسته های متبرک قربانی یک و نیم کیلوگریی به مناسبت ماه رجب با مشارکت کانون‌ های مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا  بین نیازمندان استان توزیع ‌شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت متبرک قربانی امروز (یکشنبه ۳ اسفند) در ۴۵ نقطه استان چهارمحال و بختیاری با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مظاهری گفت: تاکنون سه مرحله از توزیع گوشت متبرک قربانی با هماهنگی های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده که توسط کانون های منتخب بین نیازمندان در سطح استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری در شهر و روستاها پس از تحویل بسته های گوشت متبرک قربانی با همدلی این بسته های گوشت متبرک را بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد بهترین مکان برای جذب خیرین و کمک به نیازمندان است خاطرنشان کرد: کمک ‌های مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده و با حفظ کرامت انسانی ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: توزیع بسته‌های گوشت در هر شهرستان توسط کانون‌های فرهنگی و هنری هر شهرستان انجام می‌شود و تلاش بر این است که این بسته‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد.

 

خاطرنشان می شود: ذبح قربانی در بازه‌های زمانی مختلف، تهیه بسته های معیشتی، تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی معابر و منازل، جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان و تامین جهیزیه از دیگر اقدامات و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان بوده که در این مدت انجام شده است.

 

کد خبر 1029777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha