شرایط کرونایی ماسال آبی شد

پورحضرت با اشاره به اینکه شهرستان ماسال از وضعیت نارنجی کرونایی به آبی تغییر وضعیت داد گفت: تا ریشه کنی کامل این بیماری، اجرای دقیق مصوبات ستادمقابله با کرونای شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، ادامه دارد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: در روزهای شیوع بیماری کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور، مردم ماسال اعم از اصناف، بازاریان، کشاورزان، دامداران، مدیران و کارکنان ادارات با همت والا و همراهی بیش از پیش خود در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی در شهرستان نشان دادند دست در دست هم، میهن خود را می‌توان آباد کرد.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه در شرایط شیوع کووید ۱۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شهرستان ماسال به وضعیت آبی و کم خطر تبدیل شده است افزود: بدون شک این وضعیت حاصل برنامه‌ریزی و تصمیم‌های مناسب ستاد مقابله کرونای شهرستان و همراهی همه جانبه مردم این شهرستان در اجرای محدودیت‌ها بوده است.

 

وی گفت:  این وضعیت، با پیشگیری و کنترل شیوع این ویروس منحوس و اقدامات موثری اعم از محدودیت در صنوف و مشاغل، بازرسی‌های مستمر و مداوم تیم های نظارت و بازرسی در سطوح مختلف به دست آمده است.

 

پورحضرت تصریح کرد: تا ریشه کنی کامل این بیماری، اجرای دقیق مصوبات ستادمقابله با کرونای شهرستان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، کماکان ادامه داشته باشد تا شاهد شیوع دوباره این ویروس منحوس و افزایش مبتلایان در شهرستان نباشیم .

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان، عادی انگاری شرایط و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند آتش زیر خاکستر کرونا را شعله ورتر کند و شمار مبتلایان را در ماه‌های آینده افزایش دهد.

کد خبر 1029799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha