جهش کرونا به سمت خطرناک شدن است

استاندار تهران از خطرناک شدن کرونا در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: پنجمین جلسه شورای اداری استان تهران با حضور ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس و انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران برگزار شد.

ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در این جلسه با اشاره به تفویض اختیار به استان‌ها اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم بحث تمرکز گرایی ستاد‌های ملی است، تفویض اختیار به استان‌ها را مد نظر قرار دادیم و انتظار داریم مدیران ستادملی این اختیارات را به مدیران استانی واگذار کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه تفویض اختیار سرعت خدمات دهی را افزایش می‌دهد، ادامه داد:روزانه ۴ الی ۵ میلیون مراجعه کننده به دستگاه‌های اجرایی داریم و طبق گزارش‌ها روزانه ۱ میلیون نفر مراجعه کننده به دستگاه‌های اجرایی را ناراضی نگه می‌داریم، از همان سال۹۲ پیگیری کردیم که بخشی از اختیارات به مدیران استانی واگذار شود.

وی بیان کرد: از سال ۹۳ کارگروهی را در وزارت کشور تشکیل دادیم و ۱۰ استاندار با تجربه و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی این کار گروه هر هفته برگزار شد و سال ۹۴ هئیت وزیران مصوبه تفویض اختیارات دستگاه‌های اجرایی به واحد‌های استانی ابلاغ کردند و در مجموعه وزارت کشور حدود ۵۷۶ عنوان تفویض اختیار شد.

ناصریان یادآور شد: در کنار این تفویض اختیار بحث میز خدمت است، انتظار می‌رود که در حال حاضر در شرایط کرونایی میز خدمت الکترونیکی شود و مراجعات مردمی کاهش پیدا کند؛ مدیران باید تلاش کنند که تصمیماتی بگیرند که باعث نارضایتی مردم نشود.


انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز در ادمه جلسه گفت: در زمان کرونا این تفویض اختیار بسیار ثمر بخش بوده است، جهش کرونا به سمت خطرناک‌تر شدن است.
وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شیوه نامه‌ها را رعایت کنند و امیدواریم بتوانیم در مقابل ویروس جهش یافته مقاومت کنیم.
 

کد خبر 1029815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha