توزیع گوشت گرم بین نیازمندان بخش کوهنانی توزیع شد

گرانمایه گفت: در ادامه رزمایش مواسات و همدلی ۷۰بسته ( یک و نیم کیلویی) گوشت گرم امروز بین نیازمندان بخش کوهنانی توزیع شده است.

« جاسم گرانمایه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان کوهدشت و بخش کوهنانی برای کمک به نیازمندان و مبارزه با بحران کرونا به میدان آمدند.

 

رابط کانون های فرهنگی هنری شهرستان کوهدشت افزود: بانک اطلاعاتی از نیازمندان، ایتام واقشارآسیب دیده از بحران کرونا تهیه شده است.

 

وی افزود: با کمک خیران وافراد توانمند درمناسبت های مختلف از نیازمندان با اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی حمایت می شود.

 

گرانمایه افزود: امروز با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان تعداد 70 بسته (یک و نیم کیلو) گوشت گرم بین نیازمندان بخش کوهنانی توزیع شده است.

 

گفتنی است، امروز(3 اسفند) به مناسبت گرامیداشت اعیاد ماه رجب، با همکاری موسسه حضرت خدیجه یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم در بین ایتام ونیازمندان استان لرستان توزیع شد.

 

تاکنون 6 مرحله توزیع گوشت در بین ایتام و نیازمندان استان لرستان انجام شده است و بیش از ۴۰ هزار بسته گوشت با وزن حدود ۶ تن در بین نیازمندان ۱۱ شهرستان استان لرستان توزیع شده است.

 

توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا شده است.

کد خبر 1029883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha