برگزاری برنامه «میلاد نور» در سراسر استان فارس

علوی گفت: برنامه «میلاد نور» در استان فارس با هدف طرح اندیشه های ناب علوی و ترویج فضائل حضرت علی (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مجتبی علوی»، امروز (یکشنبه 3 اسفند) از برگزاری ویژه برنامه «میلاد نور» در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: این برنامه از دهم رجب و میلاد حضرت جواد الائمه (ع) آغاز می شود و تا سیزدهم رجب میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) ادامه خواهد یافت.

دبیر ستاد اربعین و مدیرکل فرهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه «میلاد نور» طرح اندیشه های ناب علوی و ترویج فضائل حضرت علی (ع) است.

وی اضافه کرد: این برنامه بر پایه برنامه های مردم نهاد و مراسمات مردمی قرار دارد که سالانه در استان فارس با حضور مطلوب مردم و شیعیان امیرالمومنین (ع) به صورت خودجوش برگزار می شود.

علوی اعلام کرد: اداراه ها و نهادها، دستگاه های اجرایی استان و فرمانداری ها در این ایان فرخنده به برگزاری نشست های علمی و پاسخگویی به شبهات پیرامون حضرت امیرالمومنین (ع) توسط روحانیون، ائمه جمعه شهرستان ها  و ائمه جماعات مساجد و اساتید و دانشگاهیان به صورت مجازی خواهند پرداخت.

وی افزود: برگزاری جشنواره مجازی «شعر علوی» و فراخوان اشعار و قصاید در مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت جواد الائمه (ع)، تولید و توزیع محصولات فرهنگی ویژه ایام الله میلاد نور، برگزاری کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی، اجرای مرحله سوم طرح سراسری «احسان علوی»، کمک های مومنانه، آذین بندی و فضاسازی شهرها، اصناف، دستگاه ها، نهادها، دانشگاه ها و ... نیز در سراسر استان به انجام می رسد.

علوی تصریح کرد: آنچه در این ایام باید با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد  ، ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی و تمسک مردم به این سبک زندگی است که نقش مهمی در کاهش تنش ها و مشکلات اقتصادی در خانواده و جامعه دارد.

کد خبر 1029917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha