احیای زندگی و حرکت در مسیر حیات طیبه رویکرد مجموعه تبیان است

حجت الاسلام قمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی گفت: مجموعه تبیان با تهیه سبد محصولات زندگی تلاش دارد گامی در جهت مسیر احیای زندگی و حیات طیبه بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیین رونمایی از سبد اول محصولات زندگی تبیان ظهر امروز سوم اسفند با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حجت الاسلام محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان فرهنگی و رسانه ای کشور در مجموعه فرهنگی تبلیغی تبیان برگزار شد.

 

در این آیین رونمایی، حجت الاسلام قمی گفت: در مواجهه با هجمه های دشمنان به خانواده ها باید روش های اختصاصی خودمان را در پیش بگیریم و مجموعه تبیان با فعالیت های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد زیرا در این زمینه رویکرد ما پیشرفت است تا در برابر هجمه های دشمن بایستیم.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد:  در حال حاضر در مسیر پیشرفت با بهره گیری از الگوهای بومی اتفاقات خوبی در مجموعه تبیان افتاده است. اگرچه ما در بیان و معرفی پیشرفت ها کوتاهی داشته ایم و برنامه ها و اتفاقات خوبی که در این مجموعه رخ داده است را به خوبی روایت نکرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه تبیان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برنامه های قابل توجه ای در مسیر احیای زندگی و حیات طیبه داشته است، گفت: این مجموعه تنها به توصیه کردن بسنده نکرده است بلکه اقدامات قابل توجه ای در این مجموعه انجام شده که از جمله می توان به سبد اول محصولات زندگی این مجموعه اشاره کرد.

 

وی بر لزوم برنامه ریزی برای سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، اشاره کرد و گفت: لازم است در این زمینه هوشمندانه و به صورت جهادی برنامه ریزی داشته باشیم زیرا پیشرفت حقیقی با آباد کردن زندگی و خانواده زنده محقق می شود؛ بنابراین باید گام های محکمی در این راستا برداشته شود.

 

بنا بر این گزارش، در ادامه این آیین رونمایی، خجسته مدیرعامل تبیان با اشاره به رویکردها و برنامه های مجموعه تبیان گفت: این مجموعه تلاش می کند در جهانی که روز به روز در عرصه شبکه سازی و فناوری و ارتباطات به زندگی ها اثر می گذارد، نقش خود را ایفا کند.

 

مدیرعامل تبیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فناوری های اطلاعات روز به روز پیشرفت می کنند، لازم است ما نیز محصولات به روزی ارایه دهیم چرا که امروز هوش مصنوعی نقش مهمی در زندگی ها ایفا می کند و این یک فرصت است که با بهره گیری از این فناوری صنایع نرم ایجاد و با نگاه اجتماعی مشکلات را با ایده های نوآورانه و محصولات خلاقانه مخاطبان را جذب کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تبیان با نگاه نوآورانه و با برنامه های به روز از جمله سبد اول محصولات زندگی تلاش می کند 20 میلیون مخاطب را جذب این برنامه کند.

کد خبر 1029965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha