برگزاری ۷۰ پایگاه جشن نیکوکاری در فاضل آباد/ حمایت ۱۸۰ کارمند دولت از ۲۵۰ یتیم در فاضل آباد

زمانی گفت: به مناسب جشن نیکوکاری در ۱۴ اسفند ۷۰ پایگاه در شهر فاضل آباد و بخش کمالان دایر خواهد شد.

«محمدرضا زمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت همزمان با استان همایش بزرگی که تبلور نوعدوستی است به عنوان جشن نیکوکاری را برگزار خواهیم کرد.

 

رئیس کمیته امداد فاضل آباد ادامه داد: به لجاظ فرهنگی و اجتماعی برگزاری جشن نیکوکاری دارای کارکردهای ویژه است که منجر به انسجام اجتماعی می شود.

 

زمانی بابیان اینکه آیات و روایات زیادی برای انفاق داریم، متذکر شد: امام علی(علیه السلام) فرمودند که «آن کسی با دست کوتاه ببخشد از دستی بلند  پاداش می گیرد».

 

وی بیان کرد: امسال جشن نیکوکاری از  13 اسفند به مدت سه روز در شهر فاضل آباد و بخش کمالان در نظر گرفته شده است.

 

رئیس کمیته امداد فاضل آباد متذکر شد: با هماهنگی آموزش و پرورش در نخستین روز در مدارس و فضای مجازی از طریق شبکه شاد نسبت به برگزاری جشن نیکوکاری اقدام خواهیم کرد.

 

زمانی متذکر شد: در 14 اسفند نیز پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و در بخش کمالان راه اندازی می شود که امسال  70 پایگاه جشن نیکوکاری در نظر گرفتیم.

 

وی افزود: در روز جمعه نیز پایگاه جشن نیکوکاری در میعادگاه نماز جمعه دایر خواهیم کرد.

 

رئیس کمیته امداد فاضل آباد بیان کرد: در یک اقدام تحولی در تلاش هستیم بسته های عیدانه به صورت نقدی به خانواده ها نیازمند و مددجو تحویل دهیم و در این راستا ستاد جشن نیکوکاری با همکاری بسیج، خیران و حامیان طرح اکرام شکل گرفته است.

 

زمانی متذکر شد: در طرح پویش مهربان و طرح هر کارمند حامی یک فرزند 180 کارمند حمایت 250 یتیم و محسنین را در شهر فاضل آباد و بخش کمالان  برعهده گرفتند.

 

کد خبر 1030020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha