پویش «مسجد، کانون مهر علوی» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

مظاهری از اجرای پویش «مسجد، کانون مهر علوی» در راستای کمک به زلزله زدگان «سی سخت» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: اعضای کانون های مساجد این استان آماده کمک رسانی به زلزله زدگان «سی سخت» در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در همه اتفاقات و حادثه هایی که در کشور رخ می دهد آمادگی خود را برای کمک رسانی اعلامی می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالان کانون های مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده «سی سخت» در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال خواهند کرد.

 

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن همدردی با هموطنان زلزله زده «سی سخت» تلاش می کنند تا اولین کمک های جمع آوری شده در آستانه سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شود.

 

مظاهری از همه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری درخواست کرد تا با مشارکت در این طرح، کمک های مردمی را از طریق سازمان های خدمت رسان به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) اشاره کرد و گفت: مراسم جشن سالروز ولادت امام علی (ع) توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

کد خبر 1030094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha