شخصیت مردمی مرحوم آیت الله بطحایی ناشی از اخلاص او در عمل به سیره نبوی بود

محمدی نوری گفت: شخصیت مردمی مرحوم آیت الله بطحایی ناشی از اخلاص او در عمل به سیره نبوی بود در تمام این سالهای عمر مبارکشان تنها تاکید ایشان بر رفع مشکل مردم و پیگیری امور آنان بود.

محمد جواد محمدی نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  درآستانه فرارسیدن اولین سالگرد رحلت آیت الله بطحایی فقیه وارسته و استاد حوزه و دانشگاه از شخصیت مردمی ایشان به عنوان شاخص موثری  در زندگی شخصی وی یاد کرد و گفت: رفتار مردمی ایت الله بطحایی یادآور الگوپذیری از سیره نبوی بوده است.

 

 رییس دفتر مرحوم ایت الله بطحایی گلپایگانی اظهار کرد: آیت الله بطحایی نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری و نماینده شایسته ای برای مردم استان تهران بود و ملاقات های مستمر با مردم داشت.

 

وی ادامه داد: در تمام این سالهای عمر مبارکشان تنها تاکید ایشان بر رفع مشکل  مردم و  پیگیری امور آنان به عنوان ذخیره دنیا و آخرت بوده و بارها شاهد حضور مستمر مردم  در دفتر و در بیت این فقیه عزیز برای رفع گرفتاریهای روزمره مردم بودم.

 

محمدی نوری خاطر نشان کرد:  در نامه ای به شهرداری تهران خواستار پاسداشت مقام علمی و فقهی و سیاسی ایشان در آستانه سالگرد رحلت و نیز برگزاری اجلاس دوره ای مجلس خبرگان رهبری با درج تصاویر این فقیه وارسته در سطح شهر تهران شدم

 

وی گفت: باید بیاموزیم پاسداشت شخصیتهای آگاه دلسوز و انقلابی نظام حتی با درج تصاویر آنان در سطح شهر و یادآوری خدمات علمی و اجتماعی آنان به مردم برای نسلهای آینده انگیزه فداکاری و خدمت به ملت را برای جوانان مضاعف  می کند.

 

محمدی نوری گفت: امیدوارم با حذف ویروس منحوس کرونا فرصتی پیش آید تا با برگزاری کنگره علمی پاسداشت ۶۰ سال تدریس پژوهش و تحقیق و تالیف و پرورش شاگردان متعدد در مسئولیتهای مختلف نظام اسلامی بتوانیم چهره این خدمتگزار راستین انقلاب اسلامی را بیشتر به مردم بشناسانیم.

 

مرحوم ایت الله بطحایی گلپایگانی نماینده فقید مجلس خبرگان رهبری  که در اسفند ۹۸ بر اثر بیماری کرونا دارفانی را وداع گفت.

کد خبر 1030172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha