برگزاری جشن های ویژه رجبیه در ۸۰ مسجد آران و بیدگل

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان آران و بیدگل از برگزاری جشن های ویژه رجبیه با رعایت پرتکل های بهداشتی در بیش از ۸۰ مسجد این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با موالید امام جواد(ع) و حضرت علی اصغر(ع) و امیرمؤمنان حضرت علی(ع) جشن های رجبیه در بیش از ۸۰ مسجد شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود:  این جشن ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور نمازگزاران مساجد در قالب برنامه های سخنرانی و مولودی خوانی اجرا خواهد شد.

 

حجت الاسلام مردان افزود: آذین بندی سردرب مساجد، برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه بسته های معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی از دیگر فعالیت های مساجد در این ایام است.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی مساجد هم در این ایام برنامه های ویژه فرهنگی مذهبی را برای اعضای کانون ها و نوجوانان و جوانان مسجدی تدارک دیده اند.

 

حجت الاسلام مردان در ادامه از راه اندازی پویش «به پاسِ پدر» همزمان با میلاد امام علی(ع) در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این پویش، جمعی از جوانان در قالب تشکل هیئت های مذهبی و کانون های فرهنگی در محلات از پدران شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت تجلیل می کنند.

 

وی افزود: مراسم جشن ویژه اعیاد رجبیه هم روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۹۹ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ با رعایت پروتکل های بهداشتی در محوطه باز حسینیه حضرت علی اصغر(ع) چهارسوق برگزار و از ۱۱۰ پدر شهید با اهدای گلدان های گل تجلیل خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: روحانیون مستقر این اداره در روستاهای شهرستان هم برنامه های ویژه ای را ویژه روستائیان تدارک دیده اند.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1030225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha