پویش رسانه ای « مسجد؛ مهر علوی» جریان ساز فرهنگ خدمت رسانی به مردم آسیب دیده است

مقدم گفت: راه اندازی پویش رسانه ای با هدف خدمت رسانی به مردم منطقه سی سخت که به دلیل زلزله اخیر، دچار خسارت شده اند اقدامی مسجدی و جریان ساز فرهنگ خدمت رسانی به مردم آسیب دیده است.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی پویش مسجد مهر علوی که با همت خبرگزاری شبستان در حال برگزار است گفت: مشارکت مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در جریان شکل گیری تشکیلات مردمی با هدف محرومیت زدایی حائز اهمیت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد امام جواد الائمه (ع) و امام علی(ع) افزود: راه اندازی پویش رسانه ای با هدف خدمت رسانی به مردم منطقه سی سخت که به دلیل زلزله اخیر، دچار خسارت شده اند اقدامی مسجدی و جریان ساز فرهنگی است.

 

به گفته مقدم، مشارکت در امر خداپسندانه و با اهمیت مانند خدمت رسانی به محرومان از جمله مسائل قابل توجهی است که همواره کانون های فرهنگی هنری مساجد نسبت به آن متعهد بودند و همواره در صفوف مقدم این جریان قرار دارند.

 

وی اظهار کرد: ایام ماه رجب به عنوان یکی از مهمترین ایام خودسازی بهترین فرصت به منظور خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از جریان زلزله اخیر است؛ مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جریان سیل استان های سیستان و بلوچستان، گلستان و خوزستان بخش اصلی و عملکرد جدی آنان طی سال گذشته و سال جاری است.

 

مقدم بیان کرد: انتظار می رود با اقدام بهنگام فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جلب مشارکت های مردمی شاهد تأمین بخشی از نیازهای افراد آسیب دیده در منطقه سی سخت باشیم. 

 

کد خبر 1030240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha