فضای کسب و کار با رویکرد جدید اتاق اصناف رونق یابد

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید ضرورت تداوم همکاری صنوف برای مقابله با کرونا گفت: فضای کسب و کار با رویکرد جدید اتاق اصناف رونق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، رئیس اداره صمت شهرستان قرچک به همراه اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف با بهمن خطیبی فرماندار شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک، ضمن تقدیر از همکاری کسبه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به ماه پایانی سال و ازدحام شهروندان برای حضور در مراکز خرید، به منظور جلوگیری از شیوع بیش از حد این ویروس، خواستار تداوم همکاری صنوف و رعایت دقیق مصوبات و شیوه‌ نامه‌های بهداشتی هستیم.
 خطیبی افزود:‌ در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، در سایه همدلی و همفکری آحاد جامعه توانسته‌ایم تا حد زیادی بر مشکلات فائق آییم.
وی ایام کرونا را برای اصناف وِیژه ارزیابی کرد و تصریح کرد:‌ صنوف در دوران کرونا از جمله مشاغلی بودند که به شدت متضرر شدند، اما همکاری لازم را برای دفاع از سلامت مردم داشتند که این تعامل قابل تقدیر است.
فرماندار قرچک اظهار داشت:‌ اتاق اصناف بایستی شرایط استفاده کسبه از راهکارهای حمایتی دولت را فراهم کرده و در کنار این  دیدگاه، نظارت دقیق‌تر بر عملکرد صنوف، کنترل قیمت‌ها و برقراری ارتباط مؤثر با مردم و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود بداند.
خطیبی برای حمایت از اصناف زیان دیده توسط اصناف نیز بیان کرد:‌ نیازمند است اتاق اصناف در کنار رسیدگی به مسائل روزمره، راهکارها و رویکردهای جدید برای برون‌رفت از شرایط فعلی و رونق فضای کسب و کار را فراهم کند.
وی گفت:‌ با توجه به استقبال اتحادیه‌های مختلف صنفی تهران برای حضور در شهرک صنعتی قرچک ضرورت دارد در روند اداری و ارائه مجوزهای قانونی تسریع و تسهیل شود.

بهنام میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در این نشست با تقدیر از حمایت‌های نماینده عالی دولت در شهرستان و مجموعه فرمانداری، موضوعاتی از قبیل قانونمندی، ارائه گزارش عملکرد به شهروندان، ایجاد فضایی برای ارتباط آسان مردم با خادمان خود در اداره صمت و اصناف و داشتن نگاه حمایتی از همه صاحبان صنایع و صنوف را سرلوحه کار اداره صمت عنوان کرده و از اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف نیز خواست این موارد را در رأس امور خود قرار دهند.

علی سلگی رئیس و سایر اعضای جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف نیز در این دیدار، برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود را بیان کرده و حمایت و همراهی بیش از پیش مجموعه فرمانداری و سایر ادارات دولتی برای ساماندهی امور صنفی، خدمت‌رسانی بهتر به کسبه و بازاریان و حمایت از بخش خصوصی برای توسعه فعالیت‌ها و رونق اقتصادی در شهرستان را خواستار شدند.

کد خبر 1030294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha