شکایت  نمایندگان از روند عملکرد اشتباه دولت  به کمیسیون اصل ۹۰ ارجاع شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه مشترک ایران با آژانس خبر داد: شکایتی با امضا بیش از ۲۰۰ نماینده به کمیسیون اصل ۹۰ در مورد روند عملکرد اشتباه دولت ارجاع شده است .

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،نصرالله پژمانفر در تذکری شفاهی در جلسه نوبت بعدازظهر امروز دوشنبه (۴اسفند)مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد موضوع بیانیه مشترک ایران و آژانس علی رغم اینکه مجلس مواضع خود را صریحا بیان کرده است ولی این بیانیه مشترک، معاون رییس جمهور را به عنوان تفسیری برای نظر مجلس بیان کردند، اساسا جریان این موضوع را آزاد نگذاشتیم که آقایان تفسیر کنند، اگر تفسیری نیاز باشد، تفسیر قانون بر عهده مجلس است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز می گویند اجازه بدهیم نظارت آژانس آفلاین باشد، چه کسی این مجوز قانون گذاری را جعل کرده است که بتوانند این کار را انجام دهند؟ این مسئله کار غلطی است.

وی خاطر نشان کرد: دوستان قسمتی از موضوع را از طریق قوه قضاییه پیگیری می کنند ولی از سوی دیگر شکایتی با بیش از ۲۰۰ امضا را به کمیسیون اصل ۹۰ در  مورد روند عملکرد اشتباه دولت در این مسئله ارجاع دادند.

کد خبر 1030367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha