سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در مقابله با فساد موثر است

موسوی گفت: بستر اصلی فساد، تعارض منافع است و سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه باعث می شود تا با امکان شفافیت سازی با فساد مقابله شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (دوشنبه 4 اسفند) در آئین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه «PMSI»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه» گفت: امروز شاهد به ثمر نشستن فرایندی هستیم که از ابتدای شورای پنجم به آن توجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: کمیته آسان سازی و شهرداری الکترونیک همواره مورد توجه شورای اسلامی پنجم شهر شیراز

وی اضافه کرد: اصل خدمات رسانی آسان، سریع و با کیفیت به شهروندان باعث شد تا 86 بند در آستانه آغاز به کار این دوره شورا در این زمینه مصوب شود.

موسوی اعلام کرد: برنامه پنج ساله برای اولین بار 360 شاخص کمی پیش بینی شد و بودجه سالیانه به دقت مشخص شد و مصوبات مهمی در این مسیر به تصویب رسید و سامانه هایی متعدد به تصویب رسید و سامانه «شفافیت» ایجاد شد.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های شهرداری شیراز و افزایش کیفیت و 2 فاکتور اثر بخشی و کارایی از مصوبات شورای پنجم بود تا بهتر هزینه و عمل کنیم و این سامانه PMSI نیز در این حوزه نقش موثری دارد.

موسوی تاکید کرد: سالانه یک هزار و 500 قرارداد در شهرداری شیراز منعقد می شود که 60 درصد بودجه شهرداری عمرانی است و سامانه PMSI در این زمینه شفاف سازی موثری به انجام می رساند و از لحظه ثبت یک درخواست تا به مرحله پروژه رسیدن، امکان رصد را فراهم می کند.

رئیس شورای شهر شیراز با اشاره به مبارزه با فساد گفت: بستر اصلی فساد، تعارض منافع است و این سامانه باعث می شود تا با امکان شفافیت سازی با فساد مقابله شود.

وی تاکید کرد: مدیران شهرداری شیراز برای استفاده درست از این سامانه باید اراده قوی داشته باشند و با جدیت در انجام امور از آن استفاده کنند.

 

کد خبر 1030368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha