تشکیل مجمع خیرین فرهنگی هنری کشور در کرمانشاه برای نخستین‌بار

فاضلی زاد، گفت: مجمع خیرین فرهنگی هنری برای اولین بار در کشور با کمک خانه صنعت و معدن کرمانشاه تشکیل می‌شود.

بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: محور و شاخصه اصلی توسعه دانایی است و دانایی با آموزش امکان پذیر است، آموزشی که منجر به تغییر رفتار شود.

 

وی  با اشاره  به اینکه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر باعث کمک به ارتقا شاخص های اجتماعی جامعه می شود ، افزود: از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی در خواست  شده در حوزه فرهنگ و هنر و در راستای ارتقا زیرساخت‌های فرهنگی و به تبع آن تغییر رفتار در جامعه سرمایه گذاری کنند.

 

فاضلی زاد تصریح کرد: متاسفانه در معرفی بزرگان استان به جامعه و کشور کاری انجام ندادیم و باید در این زمینه کارهای فرهنگی بسیار زیادی صورت گیرد.

 

 

وی بابیان اینکه فرهنگ كار به عنوان شيوه زندگي نقش بنيادي وزير بنايي در ارتقاي سطح پويايي جوامع دارد خاطر نشان کرد: در مقايسه با مفاهيمي همچون فرهنگ سازماني، فرهنگ عمومي و نظاير آن، مفهوم فرهنگ كار كمتر تعريف شده است. فراهم آوردن امكان تصميم‌گيري براساس عقل و درايت در تمام مراحل زندگي به ويژه از دوران كودكي از جمله بنيان‌هاي اصلي و تأثيرگذار در ايجاد و تقويت فرهنگ كار محسوب مي‌شود. 

 

 مدیرکل فرهنگ ارشاد و اسلامی استان کرمانشاه گفت: این اداره تمام امکانات خود را در اختیار آموزش نیروی کار و اجرای برنامه های تبلیغاتی و برگزاری آیین های خانه صنعت و معدن می گذارد و از آنها حمایت می کند.

 

وی در  پایان اظهار کرد:

فرهنگ کار را بایستی مقوله‌ای پویا دانست که در جریان صنعتی شدن روند تکاملی خود را طی می‌نماید. عصاره فرهنگ کار چگونگی تولیدات ملی و میزان آن می‌باشد که خود بر رفاه اجتماعی اثر می‌گذارد و تولید به نوبه خود بر فرهنگ کار و روابط اجتماعی اثر شایانی دارد.
 

کد خبر 1030384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha