مستند «برادران آسمانی» در کانون «دوستان ‌آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: مستند «برادران آسمانی» روایتی از رشادت های شهیدان اخلاقی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله تولیدات گروه رسانه ای «ماح»، وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم تولید مستندهایی ویژه شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم بوده که تا کنون آثار بسیاری در این زمینه ساخته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این گروه رسانه ای بیش از 10 سال در زمینه ساخت مستند در حوزه دفاع مقدس و جهان اسلام فعالیت دارد و کارهای ساخته شده در این مرکز بارها در جشنواره های مختلف موفق به دریافت مقام شده است، افزود:‌ تولیدات گروه رسانه ای «ماح» برای مخاطب داخلی فراتر رفته و به زبان های مختلف ویژه مخاطبان خاورمیانه با محتوای بیداری اسلامی، جنگ سوریه و یمن و حتی مسلمانان میانمار انجام شده است.

 

وی با اشاره به تولید مستند «برادران آسمانی» در این گروه رسانه ای وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، بیان کرد: این مستند نیز از آثار تولید شده در این کانون فرهنگی و هنری است که به همت گروه رسانه ای «ماح» که اعضای آن از بچه های مسجد هستند، ساخته شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه در این مستند رشادت های شهیدان «سید هادی اخلاقی» و «سید علی اصغر اخلاقی» از زبان همرزمانش به تصویرکشیده شده است، خاطرنشان کرد: در این مستند، به بیان سیره و روش زندگی این ۲ برادر شهید پرداخته شده است و برخی از همرزمان آنها نیز به بیان خاطراتی از دلاورمردی و رشادت آن عزیزان در طول دوران درخشان دفاع مقدس پرداخته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم، اظهار داشت: این برنامه در جریان دیدار بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در دیدار با خانواده شهیدان اخلاقی تهیه و تدوین شده است.

 

وی ادامه داد: این دیدار پیش از شیوع بیماری کرونا به همت بچه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین این اثر به همت «علی اصغر پژوهش» از اعضای گروه رسانه ای «ماح» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

به گزارش شبستان، مستند «برادران آسمانی» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» در قالب رواق «همدلی»‌ در طرح ملی «ایران قوی» تولید شده است.

 

کد خبر 1030397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha