احکام رئیس و اعضای ستاد انتحابات استان اردبیل ابلاغ شد

استاندار اردبیل طی احکام جداگانه رئیس و اعضای ستاد برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را معرفی و ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» در این احکام بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی را به عنوان رئیس و سخنگوی این دوره از انتخابات منصوب کرد.

 

در این احکام «ماریا موسوی» مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل را به عنوان جانشین رئیس ستاد انتخابات استان، عضو و دبیر ستاد این دوره از انتخابات منصوب شد.

 

«یعثوب نژاد محمد» معاون توسعه مدیریت و منابع نیز به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی تعیین شد و «شهریار شیری آراسته» مدیر کل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی ستاد معین شد.

 

همچنین طی حکمی «غلامحسین غاربی» مشاور و مدیر روابط عمومی استانداری را به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی انتخاب کرد.

 

«عباس عینی» مشاور و مدیر کل حراست استانداری به عنوان عضو ومسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخاباتی استان و «حسین بشیری» مشاور و  مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت نیز به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات منصوب شد.

 

«احمد کنعانپور» مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی و «شهرام رسولی» مدیر کل ثبت  احوال استان نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات استان تعیین شدند.

 

در متن این احکام آمده است: «امید است در سایه عنایات خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، ضمن بهره گیری از کلیه امکانات استان و همکاری اعضای ستاد انتخابات استان و دستگاه های ذیربط، با رعایت اصل امانتداری، قانونمندی و با صیانت از آرای مردم، در اطلاع رسانی و گزارش مطلوب روند برگزاری انتخابات، موفق و موید باشید.»

کد خبر 1030490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha