کانون «پیمان غدیر» در شب ولادت امام علی (ع) غرق در شادی و سرور می شود

پاشه از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور در سالروز میلاد مولای متقیان، حضرت علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در سالروز میلاد مولای متقیان، اولین امام همام شیعیان، حضرت امام امیرالمومنین علی (ع)، کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم غرق در شور و شادی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم افزود: این برنامه همچون سال های گذشته در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود که در این راستا برنامه های متنوع فرهنگی تدوین شده است.

 

وی بیان کرد: سخنرانی حجت الاسلام «علی زینی»، کارشناس مذهبی و مولودی خوانی «محسن ذاکری» از مداحان عصمت و طهارت شهرستان جهرم از جمله برنامه های تدوین شده کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در این مناسبت و عید فرخنده است.

 

پاشه به دیگر برنامه های این آیین اشاره کرد  و گفت: نورافشانی همراه با اهدای هدیه به حاضرین در جلسه که مزین به نام «علی» هستند، از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این آیین است.

 

وی  به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور اشاره کرد و گفت: این برنامه روز چهارشنبه ششم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر»، واقع در کوی «جبذر» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از شرکت کنندگان در این محفل جشن تقاضا داریم با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در این آیین با شکوه حضور پیدا کنند.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

کد خبر 1030543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha