آغاز به کار۳۷ مرکز «مثبت زندگی» در خراسان جنوبی از اسفند

عرب نژاد با بیان اینکه ۳۷ مرکز «مثبت زندگی» از ابتدای اسفند فعالیت خود را در خراسان جنوبی آغاز کردند، گفت: این مراکز ۲۲ خدمت را به مددجویان ساکن در روستاها و شهرها به صورت الکترونیکی ارائه می دهند.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی جهت ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مددجویان تحت پوشش اقدام به تاسیس مراکز مثبت زندگی در سراسر کشور کرده است و از این مراکز به عنوان بهزیستی های کوچک نیز یاد می شود.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه بایان کرد: این مراکز 22 خدمت را به مددجویان روستاها و شهرها به صورت الکترونیکی ارائه می دهند و بیش از 400 خانوار می توانند تحت پوشش این مراکز قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه 19 درصد از خانوارهای خراسان جنوبی تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، ادامه داد: حدود 41 درصد از خانوارها مستمری بگیر هستند و 59 درصد دیگر نیز از سایر خدمات این سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند.

 

عرب نژاد با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی اسفندماه امسال 37 مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی فعالیت خود را آغاز کردند، افزود: در حال حاضر 14هزار و 775 خانوار تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی از خدمات این مراکز استفاده می کنند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: مهم ترین مزیت مراکز مثبت زندگی این است که به صورت الکترونیکی فعالیت دارند و خدمات ارائه می دهند.

 

وی در پایان گفت: سازمان بهزیستی تلاش می کند تا شاخص های تعیین شده جهت بهبود فرآیند فعالیت ها را در بخش عمومی و اختصاصی به درستی و کامل انجام دهد و شیوع ویروس کرونا موجب فراهم آمدن شرایط خاصی شد تا در برخی فعالیت ها تغییرات اساسی ایجاد شود.

 

کد خبر 1030691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha