محفل انس با قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری آدینه برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه شهر مشگین شهر گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه رجب با حضور قاریان نوجوان و اعضای این کانون در مصلی مشگین شهر برگزار شد.

«علی بدلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه رجب با حضور قاریان نوجوان و اعضای این کانون در مصلی مشگین شهر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه شهر مشگین شهر تصریح کرد: آشناسازی نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآن کریم و ترویج قرائت قرآن کریم در بین آنها از مهمترین اهداف برپایی این محفل بود.

 

وی افزود: رسالت ترویج قرائت قرآن کریم یکی از توصیه های مهم مقام معظم رهبری است که برنامه های قرآنی این کانون بر همین راستا اجرا می شود.

 

بدلی خاطر نشان کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این محفل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آدینه یادآور شد: در روزهای کرونایی نیز این برنامه های قرآنی تعطیل نمی شود و اعضای کانون با حضور در فضای مجازی از قرائت قرآن کریم بهره مند می شوند.

 

بدلی اذعان داشت: هم اکنون بیش از 7880 امتیاز از فعالیت های مختلف این کانون در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است.

 

کد خبر 1030701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha