پویش «مسجد، کانون مهر علوی»  در جذب کمک‌ برای زلزله‌زدگان سی‌سخت موثر است

حجت‌الاسلام ذاکر با قدردانی از خبرگزاری شبستان برای اجرای پویش رسانه‌ای «مسجد، کانون مهر علوی»، گفت: نقش رسانه‌ها در تشویق و ترغیب مردم برای کمک‌رسانی به هموطنان محروم و آسیب‌دیده بی‌بدیل است.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان  با اشاره به راه اندازی پویش رسانه ای «مسجد،کانون مهر علوی» به همت خبرگزاری شبستان و برای کمک به زلزله زدگان سی سخت، اظهار کرد: نقش رسانه در یاری رسانی به هموطنان، آسیب دیدگان و محرومین بسیار موثر و بی بدیل است و هیچ ابزار دیگری نمی تواند این نقش را ایفا کند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: به طور قطع هر چقدر از طریق رسانه این پیام را به مردم منتقل کنیم، مشارکت بیشتری در این زمینه صورت حواهد گرفت و انتشار و تبلیغ چنین اموری جزو باقیات و صالحاتی است که گاهی مواقع از طریق چهره به چهره و برخی مواقع از طریق انتشار و انعکاس عکس، متن، نماهنگ و مستند از طریق شبکه های مجازی و در برخی مواقع نیز از طریق رسانه ملی و خبرگزاری ها محقق می شود.

 

حجت الاسلام ذاکر ضمن قدردانی از خبرگزاری شبستان برای راه اندازی این پویش رسانه ای گفت: راه اندازی پویش رسانه ای «مسجد، کانون مهر علوی»، امر مبارکی است و به طور قطع این پویش در ارایه خدمات به زلزله زدگان زلزله سی سخت می تواند موثر باشد و موجب شود که این خدمت به مردم شریف این منطقه در حد خوبی ارایه شود. لازم است که سایرین نیز برای محقق شدن این پویش رسانه ای کمک کنند تا مردم تشویق و ترغیب برای این امر خیر شوند.

 

در پی وقوع زلزله سی‌سخت و آسیب ها و خسارات وارد شده به برخی از هموطنان عزیزمان آنهم در آستانه سال نو، خبرگزاری شبستان پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» را راه اندازی کرده است.

 

بنابر این گزارش، هدف از راه اندازی و اجرای این پویش، استفاده از ظرفیت این رسانه مسجدی برای جذب کمک های خیرانه و مردمی در بستر فضای معنوی مسجد برای زلزله زدگان سی سخت در آستانه سیزدهم رجب، سالروز ولادت باسعادت امیرمومنان امام علی علیه السلام است.

 

اطلاع رسانی از فعالیت مساجد و نهادهای مرتبط با امر مسجد در کمک رسانی ها و جمع آوری و تخصیص کمک های مردمی و نیز به میدان آوردن حداکثری مساجد و مسجدی ها به جریان این کمک ها از جمله اهداف اجرای این پویش است

 

کد خبر 1030775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha