کرونا  مانع برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد نشد

خودآموز با بیان اینکه حتی بحث کرونا نتوانست مانع برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد شود، گفت: تصویب اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روح جدیدی در این کانون ها دمیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در نشست شورای  هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در کانون‌های فرهنگی و هنری در جوار مساجد، فرصت مغتنمی برای متصدیان و متولیان امور فرهنگی برای تعمیق باورها و ارزش‌های دینی است.

 

«عمران خودآموز»  با بیان اینکه در طول سال برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود، ابراز کرد: هم افزایی و تعامل دستگاه های عضو شورای هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به طور قطع نقش مهمی در راستای ارتقای فعالیت های این کانون ها در طول سال دارد.

 

وی ابراز کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با تصویب شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغ رئیس محترم جمهوری دارای یک اساسنامه منسجم شده و تمام ابعاد و زوایای فعالیت این ستاد در قالب یک اساسنامه مشخص  است که نقش مهمی در راستای ارتقای فعالیت ها و برنامه های کانون های مساجد داشته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه تصویب اساسنامه کانون های فرهنگی و هنری مساجد روح جدیدی در این کانون دمیده است، گفت:  حتی بحث کرونا نتوانست مانع برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد شود و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال شد.

خودآموز بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ایام شیوع کرونا نیز با اجرای برنامه کمک های مومنانه و اطلاع رسانی روش ها و شیوهای مبارزه با کرونا، فرهنگ سازی  و ضدعفونی معابر نقش مهمی در راستای مبارزه با کرونا و همکاری و تعامل با دستگاه های فعال در این حوزه داشتند.

 

وی یادآور شد: برنامه های ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی مساجد کشور در طول سال جاری به خوبی در سطح کانون های مساجد استان اجرا شده است و  انصافا  برنامه های اجرا شده در طول سال جاری با وجود شیوع کرونا، نسبت به برنامه های سال های گذشته بی نظیر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان بر تعامل و هم افزایی هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی عضو این شورا در راستای توجه به ساخت مسجد در سطح محلات و برگزار برنامه های فرهنگی مدون تاکید کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1030803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha