بیش از هزار هنرمند گیلانی هنر کارت دریافت کردند

کوچکی نژاد با بیان اینکه تاکنون هزار و ۸۴ هنرمند گیلانی هنر کارت دریافت کردند گفت: درمجموع ۲ هزار هنرمند گیلانی هنر کارت می گیرند.

«سجاد کوچکی نژاد» امروز(سه شنبه، ۵ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهارکرد: یکی از بزرگ‌ ترین خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطای هنر کارت به هنرمندان از طریق صندوق اعتباری هنر است.

 

مسئول صندوق اعتباری هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون ۱۳ مرحله توزیع هنر کارت در این استان انجام شده و هزار و ۸۴ هنرمند گیلانی کارت هنر دریافت کرده اند، افزود: ۲ هزار هنرمند گیلانی هنر کارت دریافت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۵۷ هنرمند با مراجعه حضوری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هنر کارت خود را دریافت کرده اند، تصریح کرد: ۴۱۱ هنر کارت نیز در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها تحویل هنرمندان شده است.

 

کوچکی نژاد با بیان اینکه هنر کارت علاوه بر کارت شناسایی، یک کارت هوشمند تحت شبکه بانکی نیز است ‏که بانک آینده پشتیبانی این کارت ‌ها را برعهده دارد، گفت: تمام خدمات ارائه شده به هنرمندان از این تاریخ به بعد از طریق هنر کارت‌ ها ارائه می شود و قابل استفاده در کارتخوان مغازه ها، عابر بانک ها و ... می باشد.

 

مسئول صندوق اعتباری هنر گیلان اضافه کرد: هنرمندانی که پروفایل آنها ناقص است باید پروفایل خود را تکمیل تا هنر کارت دریافت و از خدمات بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به قابلیت های هنر کارت افزود: نسبت به دیگر کارت های اعتباری این یک کارت منزلت هنرمندان است و شرایط ممتازی نسبت به دیگر کارت های اعتباری دارد زیرا علاوه بر عملیات بانکی به عنوان کارت شناسایی نیز محسوب می شود و همه خدمات بیمه ای و مستمری هنرمندان نیز از طریق آن انجام می پذیرد.

 

مسئول صندوق اعتباری هنر گیلان اضافه کرد: هنرمندان پس از دریافت هنر کارت، شماره ۱۶ رقمی درج شده بر روی کارت را با همان موبایلی که هنر کارت را ثبت نام کرده به شماره ۵۰۰۰۲۸۱۹۰ پیامک کنند.

 

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: هنرمندان در حفظ و نگهداری هنر کارت دقت کنند، چون صدور مجدد آن مشموله پروسه زمان بر و هزینه ۲۰۰ هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده خواهد بود.

کد خبر 1030863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha